Hund und Hamster

Heute kamen die Belegexemplare vom Sauerländer Verlag, für den wir zwei Bücher in der Reihe “Ich wünsche mir ein Haustier” illustriert haben. Die Bücher sind empfohlen vom Deutschen Tierschutzbund.

Und ich muss sagen: wer einen Hamster artgerecht halten möchte, sollte sich für sein Kind am Besten erst gar keinen kaufen!

Today the publisher “Sauerländer” had send us some free copy of the books that we`ve illustrated.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: