Hortensia (forest) 2

This is how it looks like before i must kill the emotion out of the lines – with inkpen.

2 Responses so far »

  1. 1

    Ulf K. said,

    Hallo Patrick,

    das sieht sehr schön aus. Und das mit dem killen der emotions würde ich ja gar nicht so sehen. Ich denke, so eine Zeichnung kannst Du auch so tuschen, dass man am Ende immer noc genug Emotionen im strich hat.

    Liebe Grüße
    ulf

  2. 2

    Patrick said,

    Danke für diese aufmunternden Worte. Allerdigs ist ein unemotionaler, “unaufgeregter” Strich gewünscht. Die Zeichenfeder (wie unten bei Trudi Mohn zu sehen) bleibt also eingepackt. Was solls. Auf diese Weise kann die Farbe mehr in den Vordergrund treten, was ich auch wieder schön finde.


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: